Naša spletna stran za nemoteno in prijetno uporabniško izkušnjo uporablja piškotke. S klikom na gumb "strinjam se" sprejmete uporabo piškotkov in uporabo podatkov o vaših spletnih navadah za namene prikazovanja ciljanega oglaševanja na družabnih omrežjih in drugih straneh. Piškotke lahko kadarkoli prilagodite v Nastavitvah piškotkov.
Cart0Item(s)

V nakupovalni košarici ni izdelkov.

Product was successfully added to your shopping cart.

Obiskali smo BaselWorld 2017 - Kakšna je bila naša izkušnja?

To ni bil naš prvi obisk tega sejma, kot tudi ne Švice, a je vseeno prihod na to razstavišče nekaj zares posebnega.

Obiskali smo BaselWorld 2017 - Kakšna je bila naša izkušnja?

BaselWorld 2017 - razstavišče

Hočeš, nočeš, vso dogajanje in množica te potegne v glavno/največjo halo, kjer domujejo prestižne blagovne znamke urarskega sveta, ki imajo neverjetne tradicije v svojem delovanju in obstoju na trgu. Tukaj je vse na tako visokem nivoju, da je verjetno le malokdo, ki ostane ravnodušen (če ravno nisi plemiškega potomstva ali del družin in podjetij, ki vse te znamke imajo v lasti).  Če te že sam ambient ne šokira, to vsekakor storijo izdelki in njihove cene – čeljust se ti nehote sama povesi do tal in samo res hitra reakcija, te reši zadrege. :) 

BaselWorld - svet prestižnih znamk

Kaj vse smo se naučili in uspeli razvozlati iz videnega? Hm, kje začeti? Morda pri zadnjem in največjem trendu naše industrije “pametnih” urah. Če vsaj malo slediš dogajanju, si verjetno opazila/a, da več ali manj vse znamke dodajajo to funkcionalnost v svoj repertoar. Tako je moč opaziti to pri znamkah skupine Fossil (Michael Kors, Diesel, Armani, Fossil, DKNY,...), kot tudi pri prestižnejših urah, kot so TAG Heuer in ostale. A to je nekako tudi vse. En model iz vse ponudbe, ki zajema veliko marketinškega budgeta, vse skupaj pa je še zelo nedorečeno. Saj ne, da se pretvarjamo, da to ne bo nekoč prevladovalo pri večini ponudbe ročnih ur, a danes zaradi tega res še ne moremo vpiti v nebo od navdušenja. Zaslon na dotik, povezljivost z aplikacijo na telefonu, prenos podatkov preko Bluetooth povezave in prejemanje vseh obvestil, ki drugače pristanejo na telefonu, na tvoje zapestje. Za lepši izgled, je možnost nastavitve barv in oblik/videzov displayev  - tukaj pa se bolj ali manj zgodba konča. Na kaj bolj impresivnega, bo vsekakor potrebno počakati še nekaj časa.

BaselWorld - pametne ure

Druga ugotovitev; pretiravanje v vse smeri, kar se tiče velikosti ročnih ur. Od tistih ekstremno majhnih, ki se jih spomnimo samo še iz zapestij naših babic in mater, do teh res ekstremno velikih, za kakšen okus celo preveč “napumpanih” in štrlečih. A kot vedno, vsake oči imajo svojega lastnika, ki se odloča na podlagi xyz raznovrstnih kriterijev – in tako je tudi prav. V tem kontekstu nas je letos izredno lepo presenetila FESTINA  – res so čudovito predstavili svojo retro kolekcijo, kot tudi vse ostale njihove modele. Pri njih zdaj najdeš vse, po domače bi rekli od A do Ž.

BaselWorld 2017 - Lečnik ekipa 

Na kaj ne smemo pozabiti v tem zapisu? O tem, da je bilo na celotnem prizorišču občutiti neko res dobro, novo, pozitivno energijo, ki jo v naša življenja prinaša vsaka nova pomlad. In kot vse druge, je pomlad prinašalka barv – in tukaj smo bili spet navdušeni. Barva, barve in še enkrat barve – bolj kot kadarkoli prej, je zapoved, da si pri svojih ročnih urah upaš biti “drugačen” – odmik od ustaljene klasike. Sploh ni potrebno, da je ročna ura prestižne znamke (seveda je lepo, če si človek lahko privošči tudi to), ampak bolj dejstvo, da si raje lastiš več povsem različnih ročnih ur, ki jih po lastnih željah in potrebah kombiniraš k svojemu dnevnemu videzu. Izstopaš s tem, da si upaš biti drugačen, bolj barvit – in tej zapovedi bomo sledili tudi sami. Na tem mestu napovedujemo prihod nove barvne (ali več njih) kolekcije ročnih ur, ki bodo tudi zelo, zelo cenovno ugodne – res ugodne ;)

BaselWorld 2017 - Lowell barve kolekcija

Še zaključek – občutek, da v tem sicer dostikrat prestižnem poslu, na površje in v ospredje prihajajo manjši proizvajalci in znamke. Le ti sicer še nekaj časa ne bodo ogrozili obstoja “tradicije” in “prestiža”, a še nobeno leto poprej, se nam ni dozdevalo, da imajo možnost obstati in biti uspešni na trgu tudi posamezniki in podjetja, ki razumejo, da je individualizacija ponudbe, sledenje in kombiniranje trendov, smiselna funkcionalna celota in usmerjenost v namen (zakaj bo posameznik izbral in nosil določen tip ročne ure), bistvo vsega. Izenačenost možnosti tistih, ki imajo v ponudbi ročne ure za 30 eur, še nikoli ni bila boljša, v primerjavi s tistimi, ki ponujajo ročne ure od par tisoč, pa vse do nekaj sto tisoč vredne mojstrovine – ki pa so 99% ljudem dostopne le na dovršenih marketinških materialih, ki jih spremljamo v družabnih in tradicionalnih medijih, ter nam vsako leto v izložbah teh istih razstavljalcev v Baslu.

BaselWorld 2017 - mehanizmi vrhunskih znamk

 

Comment form has been disabled.