Naša spletna stran za nemoteno in prijetno uporabniško izkušnjo uporablja piškotke. S klikom na gumb "strinjam se" sprejmete uporabo piškotkov in uporabo podatkov o vaših spletnih navadah za namene prikazovanja ciljanega oglaševanja na družabnih omrežjih in drugih straneh. Piškotke lahko kadarkoli prilagodite v Nastavitvah piškotkov.
Cart0Item(s)

V nakupovalni košarici ni izdelkov.

Product was successfully added to your shopping cart.

Servis

SUUNTO SERVIS

URADNI SERVIS ZA ŠPORTNE URE SUUNTO

Urarstvo Lečnik d.o.o. je pooblaščeni serviser za garancijska in izven garancijska popravila športnih ur blagovne znamke Suunto za Slovenijo, Hrvaško, Italijo, Avstijo, Madžarsko, Rommunijo in Bolgarijo. V sodelovanju s podjetjem Suunto vam omogočamo, da vaš Suunto izdelek pošljete na naš servis z uporabo "Suunto Service Request". Za popravilo vašega Suunto izdelka morate le izpolniti obrazec in pripravite paket z vašim Suunto izdelkom, za vse ostalo poskrbimo mi.

Uradni servis Suunto izdelkov

Servisna popravila v garanciji

Za garancijsko popravilo vašega Suunto izdelka uporabite storitev "Suunto Service Request" na dnu te strani. o izpolnitvi obrazca / zahtevka vas bo kontaktirala dostavna služba DHL, ki bo izdelek prevzela na vašem naslovu in ga dostavila v naš servis. Izdelek le varno zapakirate v kartonsko škatlo, za vse ostalo poskrbimo mi. Vaš Suunto izdelek bomo pregledali in popravili v najkrajšem možnem času ter ga poslali nazaj na vaš naslov.

Servisna popravila izven garancije

Za izven garancijsko popravilo vašega Suunto izdelka lahko uporabite storitev "Suunto Service Request" na dnu te strani. Po izpolnitvi obrazca / zahtevka vas bo kontaktirala dostavna služba DHL, ki bo izdelek prevzela na vašem naslovu in ga dostavila v naš servis. Izdelek le varno zapakirate v kartonsko škatlo, za vse ostalo poskrbimo mi. Po prejemu vašega Suunto izdelka bomo izvedli pregled izdelka in enostavno analizo ter vas kontaktirali s predvidenim stroškom popravila. V primeru sprejema in plačila stroška popravila bo vaš Suunto izdelek popravljen v najkrajšem možnem času in dostavljen nazaj na vaš naslov. V primeru zavrnitve predvidenega stroška popravila je potrebno za vračilo vašega Suunto izdelka poravnati enkratni znesek v višini 41,0 € kar vključuje pregled in analizo izdelka ter stroške pošiljanja. V primeru, da enkratnega stroška v višini 41,0 € ne poravnate vaš Suunto izdelek hranimo 3 mesece, nato pa ga pošljemo na uradno uničenje.

Kako deluje "Suunto Service Request"?

Izpolnite obrazec / zahtevek za popravilo vašega Suunto izdelka (spodaj)
Vaš Suunto izdelek zapakirate v paket in počakate na klic dostavne službe DHL
Dostavna služba DHL sprejme paket na vašem naslovu
Pregledamo in analiziramo vaš izdelek ter vam pošljemo oceno stroška popravila *
Vaš Suunto izdelek popravimo v najkrajšem možnem času
Popravljen Suunto izdelek vam pripelje dostavna služba DHL na vaš naslov
* Oceno stroška popravila prejmete le v primeru izven garancijskega popravila.

Navodila za izpolnjevanje

1. Za oddajo Suunto zahtevka boste potrebovali veljaven elektronski naslov, serijsko številko vaše Suunto ure in dostop do tiskalnika

2. Odkljukajte, da se strinjate z uporabo "Suunto Service Request" in kliknite na gumb "Začnite s Suunto Service Request postopkom

3. Izpolnite vsa zahtevana polja. Glede na vnešene podatke boste prejeli dokumente za pošiljanje in navodila za nadaljevanje po uspešno oddanem zahtevku za popravilo

4. V paket ne prilagajte navodil in priročnikov za uporabo ali embalaže vašega Suunto izdelka. Le teh ne pošiljamo nazaj

5. V primeru, da popravila vašega Suunto izdelka ne bo mogoče izvesti v sklopu "Suunto International Limited Warranty" vas bo kontaktiral predstavnik uradnega Suunto servisa in vam posredoval podrobne stroške popravila in možne načine plačila

6. Takoj, ko bo vaš Suunto izdelek popravljen ga bomo poslali nazaj na naslov, ki ste ga navedli v obrazcu "Suunto Service Request"

Obrazec / Zahtevek za popravilo vaše Suunto ure